We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Anda bisa mengolah beberapa jenis sayuran menjadi sajian sup sayur, capcay, tumis kangkung, atau sayur-sayuran yang dikukus seperti brokoli dan kembang kol. Agar semakin menarik, cobalah untuk mengombinasikan dua sayuran dengan warna yang berbeda, misalnya satu sayuran hijau dan satu sayuran oranye ke dalam menu makan malam Anda. Dengan demikian, Anda akan semakin lahap saat menyantapnya. 

1 minute keto recipes


Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂
Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.
Untuk mencegah penambahan berat badan akibat makan malam, sebaiknya hindari makan sambil menonton TV, hindari konsumsi makanan ringan setelah menyantap menu utama, dan usahakan agar makan malam sebelum jam 8 malam. Namun, jika Anda memiliki kondisi kesehatan khusus, sebaiknya konsultasi ke dokter untuk menu makan malam dan jam makan malam yang tepat.

How can I drop 20 pounds in a week


Sebab yang paling umum ialah mana-mana roti jatuh adalah bahawa ia perlu untuk membakar lebih lama. Bahawa dikatakan, saya akan jujur ​​dengan sempurna – kadang-kadang resipi keto ini akan jatuh walaupun, walaupun melakukan segala-galanya yang betul. Nasib baik ini bukan besar berurusan kerana ia masih terasa enak – JIKA anda membakarnya cukup lama dan pusat dimasak.

intermittent fasting 0 calories


Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye

Can I drink milk on keto


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi 
×