Oh another think I thought I might mention. I use store bought coconut cream as a substitute to any recipe that calls for whipping/heavy cream. The ones from pasar are too liquid, doesn’t whip up. I do have to give generous amounts of garlic (or flavouring in case it’s a sweet dish) to get rid of the coconut taste/smell. But apart from that it works as good as heavy cream at half the price.
Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂

168 intermittent fasting


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Is Lemon a keto


Oh another think I thought I might mention. I use store bought coconut cream as a substitute to any recipe that calls for whipping/heavy cream. The ones from pasar are too liquid, doesn’t whip up. I do have to give generous amounts of garlic (or flavouring in case it’s a sweet dish) to get rid of the coconut taste/smell. But apart from that it works as good as heavy cream at half the price.

intermittent fasting and exercise


Selain rasanya enak dan lezat yang terdiri dari rasa coklat, stawberry, dan vanila, shake formula 1 ini juga didesain khusus untuk anda yang sedang dalam program diet dalam konsep makanan cair seperti susu. Di buat seperti ini agar makanan sehat yang anda konsumsi pagi hari tersebut dapat terserap sempurna oleh tubuh anda. Kita tidak dapat mempungkiri bahwa kebanyakan orang enggan untuk menguyah makanannya hingga halus karena kebiasaan makan dari kecil.

3 months intermittent fasting


Resepi Nasi Ulam Bunga Kobis Keto yang tertera di atas menarik bukan? Sememang gaya hidup keto amat berbeza dan unik dari diet lain. Oleh itu, mereka yang mengamalkan gaya hidup keto amat menitikberatkan hal ehwal makanan kerana makanan merupakan fokus utama bagi menjayakan diet tersebut. Untuk tahu lebih lanjut tentang diet keto yang diamalkan oleh pemilik Asianketo, Puan Roslina Manaf, klik disini. 

What carbs should I avoid to lose belly fat


Took about 11months of constant experimentation to get it right. Keto formulas by renowned keto researchers doesn’t work for everyone because of too many factors like Gut Microbiome, genetic ancestry, digestion rates, glycemic response etc. but everyone just needs to try different things and most importantly use testing and logging! Very important to have a Glucose and Ketone tester!
We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi
Jika anda ingin mengetahui cara membuat resepi roti paleo keto yang terbaik, inilah! Ia cepat & mudah dibuat dengan hanya 5 bahan asas.Course Breakfast, Main Course, Side Dish Cuisine Roti kata kunci Amerika, bebas tenusu, bebas gluten, keto, roti, karbohidrat rendah, paleo, bebas gula,Kalori vegetarian 82 kcalPrep Masa 10 minitKotak Waktu 1 jam 10 minitTotal Masa 1 jam 20 minitAuthor Maya Krampf dari WholesomeYum.comServings 18 keping (1/2 "tebal)
Selain menu resep diet sarapan pagi di atas, anda juga dapat mencoba menu makanan lain seperti Shake Formula 1 sebagai 3 Resep Diet Turun 10kg Dalam Seminggu. Mengacu pendapat seorang ahli diet dari Amerika Serikat bahwa sarapan pagi yang paling sehat untuk orang yang sedang menjalankan diet atau usaha untuk menurunkan berat badan adalah makanan yang mengandung protein tinggi. Dan untuk itu shake formula 1 inilah yang paling tepat.

intermittent fasting 8pm to 10am


Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye
Took about 11months of constant experimentation to get it right. Keto formulas by renowned keto researchers doesn’t work for everyone because of too many factors like Gut Microbiome, genetic ancestry, digestion rates, glycemic response etc. but everyone just needs to try different things and most importantly use testing and logging! Very important to have a Glucose and Ketone tester!

Can magnesium help epilepsy


Hi, I am on keto + omad fasting recently, thanks for sharing all these info ( i love the sugar free jam you recommended!). I am still exploring and testing with those keto-friendly ingredients and for recipe, I often watch video of “headbanger’s kitchen” and “keto connect” for ideas! I tried the “keto bread” by “keto connect”, they turned out great and goes very well with the jam! I made my own peanut butter too (without any sugar), carbs are pretty low compare to store bought. For seeds and nuts I recommend you guys to pay a visit to “the hive bulk” located at jalan telawi, bangsar, they sell variety of nuts and seeds with reasonable price, and also organice condiments. Signature Market is a good online store to shop too (they are giving 3 months free membership + high discount). For avocado, I find that Jaya Grocer sells at pretty good deal (3 in 1 pack for rm12.90, the one at Intermark). I am just wondering where can I get cheaper salmon, the one I bought at morning market sri rampai costed me rm19 for just one slice! Btw, I am going to try making cauliflower chicken rice and flaxseed crackers too 🙂

Is the Air Fryer good for keto diet


Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.
Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

How do you increase autophagy


Oh just about everything- ice cream, cheese cake (although had to give some heavy cream in this), cheese dip, chocolate-cheese mousse etc. I cook it with chicken and spinach too, but I was talking about non-traditional uses like the ones above. I’ve recently started using it with mayonnaise to give it a lighter consistency because my mayo seems to thicken too much. However, you cannot make VCO from the store bought cream, you would need fresh santan to do that.

Do Blue Zones eat eggs


Mengurangi karbohidrat bukan berarti Anda tidak mengonsumsinya sama sekali. Kuncinya adalah mengontrol porsi karbohidrat dalam menu makan malam Anda. Pilihlah sajian nasi merah, quinoa, roti gandum utuh, atau bayam untuk memenuhi asupan karbohidrat sehat. Semua bahan ini mengandung magnesium, mineral yang berperan dalam mengatur metabolisme lemak tubuh. 

intermittent fasting calories


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Is Lemon a keto


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.

What do you eat when detoxing


Untuk mencegah penambahan berat badan akibat makan malam, sebaiknya hindari makan sambil menonton TV, hindari konsumsi makanan ringan setelah menyantap menu utama, dan usahakan agar makan malam sebelum jam 8 malam. Namun, jika Anda memiliki kondisi kesehatan khusus, sebaiknya konsultasi ke dokter untuk menu makan malam dan jam makan malam yang tepat.

How many calories should a woman with PCOS eat


Siapa bilang Anda tidak boleh makan malam kalau sedang diet? Walaupun Anda sedang berusaha menurunkan berat badan, Anda tetap dianjurkan untuk makan malam, lho. Akan tetapi, menu makan malam Anda tidak bisa sembarangan. Ada beberapa bahan makanan yang harus ada di menu makan malam Anda agar kebutuhan nutrisi Anda tercukupi. Menu makan malam yang sehat dan tepat akan membuat Anda tidak mudah lapar dan terhindar dari makan berlebih. Lantas, apa saja menu makan malam yang sehat dan ampuh menurunkan berat badan?

How long do you have to fast for autophagy


Was googling more info about keto because my husband is on it too. Planning what to make for him for lunch and dinner can be a hassle it’s always scrambled eggs with avocado or cheese and lamb shoulder and salad/broccoli whatever other sayur available. Occasionally we make sup ekor coz there’s a lot of fat in there. I guess males prefer manly fat as I like to call it, and your menu looks do-able for me as a female. Haha

How much weight did you gain after quitting smoking


Hi, I am on keto + omad fasting recently, thanks for sharing all these info ( i love the sugar free jam you recommended!). I am still exploring and testing with those keto-friendly ingredients and for recipe, I often watch video of “headbanger’s kitchen” and “keto connect” for ideas! I tried the “keto bread” by “keto connect”, they turned out great and goes very well with the jam! I made my own peanut butter too (without any sugar), carbs are pretty low compare to store bought. For seeds and nuts I recommend you guys to pay a visit to “the hive bulk” located at jalan telawi, bangsar, they sell variety of nuts and seeds with reasonable price, and also organice condiments. Signature Market is a good online store to shop too (they are giving 3 months free membership + high discount). For avocado, I find that Jaya Grocer sells at pretty good deal (3 in 1 pack for rm12.90, the one at Intermark). I am just wondering where can I get cheaper salmon, the one I bought at morning market sri rampai costed me rm19 for just one slice! Btw, I am going to try making cauliflower chicken rice and flaxseed crackers too 🙂

Is the Air Fryer good for keto diet


Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.
Oh another think I thought I might mention. I use store bought coconut cream as a substitute to any recipe that calls for whipping/heavy cream. The ones from pasar are too liquid, doesn’t whip up. I do have to give generous amounts of garlic (or flavouring in case it’s a sweet dish) to get rid of the coconut taste/smell. But apart from that it works as good as heavy cream at half the price.

Can blood type B eat beef


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

Is Avocado good for H pylori


Sesuai dengan Pedoman Gizi Seimbang Kementerian Kesehatan, anak-anak dianjurkan untuk mengonsumsi 300-400 gram sayuran per hari. Sedangkan remaja dan orang dewasa sebaiknya mengonsumsi 400-600 gram sayuran per hari, tergantung dari usia dan jenis kelamin Anda. Untuk menu makan malam saat diet, tambahkan sayuran sebanyak 230 gram ke dalam masakan Anda.

Can dogs eat bananas


Maka dari itu kami akan mencoba membagikan 3 resep diet lewat menu makanan yang sehat agar memudahkan anda dalam menurunkan berat badan. Caranya mudah loh gaes, jika anda benar niat dan bersungguh-sungguh dalam hal ini. Pasti saja anda dapat menurunkan berat badan hingga 4kg hingga 10kg seperti impian anda. Jangan sampai bosan hidup atau malah pengin bunuh diri karena memiliki berat badan yang berlebih karena kami punya solusinya :d heheheh.

intermittent fasting in chinese


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Does gluten cause belly fat


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi
×