Menikmati makanan yang enak dan lezat saat program diet sehat anda tentu saja merupakan keinginan bagi semua orang. Dengan resep diet yang akan kami paparkan di bawah ini, diet sehat yang akan anda jalani tidak lagi akan mengalami rasa bosan dan monoton. Dengan mengikuti 3 Resep Diet Turun 10Kg Dalam Seminggu ini anda pun dapat menjalani diet dengan mudah, senang dan tanpa paksaan.


just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

Does PCOS make you hungry


Eggs are one of the best kinds of ingredient there is. Rich with protein and omega 3, eggs, especially if both yolk and white are consumed, can be an excellent food source for micro-nutrients and protein. Eggs are a perfect example of dietary protein that is important in providing our bodies with amino acids which can help in building muscles and nourishing the body.
Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

How do I stop pooping constantly


just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

How many carbs should I eat a day to lose weight


Jaga kandungan protein dalam menu makan malam Anda dengan memilih metode pemasakan yang tepat. Gunakan metode memanggang atau merebus untuk mengolah dada ayam tanpa kulit atau salmon. Anda boleh menumis potongan ayam dengan menambahkan sedikit kaldu untuk menambah rasa dan menghindari terlalu banyak minyak. Jika Anda vegetarian, penuhi asupan protein Anda dengan konsumsi jamur, tahu, atau tempe dengan metode memasak yang sama.

Is coconut flour OK for diabetics


Jaga kandungan protein dalam menu makan malam Anda dengan memilih metode pemasakan yang tepat. Gunakan metode memanggang atau merebus untuk mengolah dada ayam tanpa kulit atau salmon. Anda boleh menumis potongan ayam dengan menambahkan sedikit kaldu untuk menambah rasa dan menghindari terlalu banyak minyak. Jika Anda vegetarian, penuhi asupan protein Anda dengan konsumsi jamur, tahu, atau tempe dengan metode memasak yang sama.
I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.
Oh another think I thought I might mention. I use store bought coconut cream as a substitute to any recipe that calls for whipping/heavy cream. The ones from pasar are too liquid, doesn’t whip up. I do have to give generous amounts of garlic (or flavouring in case it’s a sweet dish) to get rid of the coconut taste/smell. But apart from that it works as good as heavy cream at half the price.

Does keto work with intermittent fasting


Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye

Is lemon good for uric acid


I am not Malaysian but I’ve been living here for a while and have grown a fondness for Malay cuisine. Actually that is how I ended up here, was looking for Malay keto recipe. I just started keto last week- but I am terribly worried about the expenses. Everything is so freaking expensive! Just bought RM 120+ of ‘fat stuff’ (not counting the meat, veg etc.) and I am not sure if it will last me even 2 weeks :(. How did your expenses vary from before when you started keto?

What is keto360


Jika anda ingin mengetahui cara membuat resepi roti paleo keto yang terbaik, inilah! Ia cepat & mudah dibuat dengan hanya 5 bahan asas.Course Breakfast, Main Course, Side Dish Cuisine Roti kata kunci Amerika, bebas tenusu, bebas gluten, keto, roti, karbohidrat rendah, paleo, bebas gula,Kalori vegetarian 82 kcalPrep Masa 10 minitKotak Waktu 1 jam 10 minitTotal Masa 1 jam 20 minitAuthor Maya Krampf dari WholesomeYum.comServings 18 keping (1/2 "tebal)

Is it okay to freeze cheesecake


Adalah penting untuk mendapatkan putih telur untuk puncak yang sangat sengit sebelum menggabungkan mereka dengan bahan-bahan lain. Ia akan menjadi sedikit mencabar bagi mereka untuk bercampur-campur, jadi setelah mereka mula super sengit dan lembut adalah satu-satunya cara anda akan berpeluang untuk tidak jatuh mereka apabila anda melipat mereka dengan seluruh adunan.

How many eggs should I eat for breakfast on keto


Untuk mencegah penambahan berat badan akibat makan malam, sebaiknya hindari makan sambil menonton TV, hindari konsumsi makanan ringan setelah menyantap menu utama, dan usahakan agar makan malam sebelum jam 8 malam. Namun, jika Anda memiliki kondisi kesehatan khusus, sebaiknya konsultasi ke dokter untuk menu makan malam dan jam makan malam yang tepat.

Mengurangi karbohidrat bukan berarti Anda tidak mengonsumsinya sama sekali. Kuncinya adalah mengontrol porsi karbohidrat dalam menu makan malam Anda. Pilihlah sajian nasi merah, quinoa, roti gandum utuh, atau bayam untuk memenuhi asupan karbohidrat sehat. Semua bahan ini mengandung magnesium, mineral yang berperan dalam mengatur metabolisme lemak tubuh.
Resepi Nasi Ulam Bunga Kobis Keto yang tertera di atas menarik bukan? Sememang gaya hidup keto amat berbeza dan unik dari diet lain. Oleh itu, mereka yang mengamalkan gaya hidup keto amat menitikberatkan hal ehwal makanan kerana makanan merupakan fokus utama bagi menjayakan diet tersebut. Untuk tahu lebih lanjut tentang diet keto yang diamalkan oleh pemilik Asianketo, Puan Roslina Manaf, klik disini. 

just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

Can you eat mcdonalds on keto


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

How do I stop pooping constantly


Selain menu resep diet sarapan pagi di atas, anda juga dapat mencoba menu makanan lain seperti Shake Formula 1 sebagai 3 Resep Diet Turun 10kg Dalam Seminggu. Mengacu pendapat seorang ahli diet dari Amerika Serikat bahwa sarapan pagi yang paling sehat untuk orang yang sedang menjalankan diet atau usaha untuk menurunkan berat badan adalah makanan yang mengandung protein tinggi. Dan untuk itu shake formula 1 inilah yang paling tepat.
Sambutan sangat menggalakkan, setiap kali batch baru masuk setiap kali itulah sekejap je kena restock lagi NYOC nih. Bagus sangat! Ini membuktikan kesedaran rakyat Malaysia tentang kopi tinggi gula tak elok untuk kesihatan ditahap yang membanggakan. Tepuk untuk diri sendiri.👏 Warga Terengganu boleh dapatkan NYOC dengan stokis kami. http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973
Jika anda ingin mengetahui cara membuat resepi roti paleo keto yang terbaik, inilah! Ia cepat & mudah dibuat dengan hanya 5 bahan asas.Course Breakfast, Main Course, Side Dish Cuisine Roti kata kunci Amerika, bebas tenusu, bebas gluten, keto, roti, karbohidrat rendah, paleo, bebas gula,Kalori vegetarian 82 kcalPrep Masa 10 minitKotak Waktu 1 jam 10 minitTotal Masa 1 jam 20 minitAuthor Maya Krampf dari WholesomeYum.comServings 18 keping (1/2 "tebal)

Does lemon water make you poop


Bagi penyimpanan, ia sama dengan roti biasa dalam beberapa cara dan berbeza dengan orang lain. Seperti mana-mana roti, ia akan menjadi basi jika ia berada di tempat terbuka terlalu lama. Ia tidak berlaku dengan cepat, kerana kandungan lemak dan putih telur. Anda boleh menyimpannya dalam kotak roti, tetapi ia kelihatan lebih buruk daripada roti biasa pada suhu bilik.

is intermittent fasting


Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

Does intermittent fasting work for 12 hours


Menu Diet Keto – Diet ketogenik merupakan diet rendah karbohidrat namun tinggi lemak yang menawarkan banyak manfaat bagi kesehatan. Lebih dari 20 penelitian menujukkan bahwa jenis diet ini dapat membantu menurunkan berat badan dan meningkatkan kesehatan. Diet ketogenik ini juga mungkin bermanfaat bagi penderita diabetes, kanker, epilepsi dan juga penyakit alzheimer.

Is stevia safe for dogs


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.

Can you make whipped cream with half and half


Took about 11months of constant experimentation to get it right. Keto formulas by renowned keto researchers doesn’t work for everyone because of too many factors like Gut Microbiome, genetic ancestry, digestion rates, glycemic response etc. but everyone just needs to try different things and most importantly use testing and logging! Very important to have a Glucose and Ketone tester!

Why am I so thirsty on keto diet


Jika anda ingin mengetahui cara membuat resepi roti paleo keto yang terbaik, inilah! Ia cepat & mudah dibuat dengan hanya 5 bahan asas.Course Breakfast, Main Course, Side Dish Cuisine Roti kata kunci Amerika, bebas tenusu, bebas gluten, keto, roti, karbohidrat rendah, paleo, bebas gula,Kalori vegetarian 82 kcalPrep Masa 10 minitKotak Waktu 1 jam 10 minitTotal Masa 1 jam 20 minitAuthor Maya Krampf dari WholesomeYum.comServings 18 keping (1/2 "tebal) 

Is there a topical cream for arthritis


Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

Should you wear a bra to bed


just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

How many carbs should I eat a day to lose weight


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs. 

intermittent fasting every other day


Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye
We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi 

Which exercise is best for cholesterol


Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂

ketogenic juicing recipes


Adalah penting untuk mendapatkan putih telur untuk puncak yang sangat sengit sebelum menggabungkan mereka dengan bahan-bahan lain. Ia akan menjadi sedikit mencabar bagi mereka untuk bercampur-campur, jadi setelah mereka mula super sengit dan lembut adalah satu-satunya cara anda akan berpeluang untuk tidak jatuh mereka apabila anda melipat mereka dengan seluruh adunan.
Maka dari itu kami akan mencoba membagikan 3 resep diet lewat menu makanan yang sehat agar memudahkan anda dalam menurunkan berat badan. Caranya mudah loh gaes, jika anda benar niat dan bersungguh-sungguh dalam hal ini. Pasti saja anda dapat menurunkan berat badan hingga 4kg hingga 10kg seperti impian anda. Jangan sampai bosan hidup atau malah pengin bunuh diri karena memiliki berat badan yang berlebih karena kami punya solusinya :d heheheh.
Di manakah maklumat pemakanan? Fakta pemakanan diberikan sebagai ihsan, yang diperolehi dari Pangkalan Data Makanan USDA. Anda boleh mencari bilangan karbohidrat individu yang kami gunakan dalam Senarai Makanan Rendah Karbohidrat & Keto. Carb menghitung gula alkohol. Kaedah karbohidrat bersih tidak termasuk kedua-dua serat dan gula alkohol, kerana ini tidak menjejaskan gula darah dalam kebanyakan orang. Kami cuba tepat dengan maklumat ini, tetapi jangan ragu untuk membuat pengiraan anda sendiri.
Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

Can I eat yam on keto


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.

Is Intermittent Fasting bad for your kidneys


Eggs are one of the best kinds of ingredient there is. Rich with protein and omega 3, eggs, especially if both yolk and white are consumed, can be an excellent food source for micro-nutrients and protein. Eggs are a perfect example of dietary protein that is important in providing our bodies with amino acids which can help in building muscles and nourishing the body.

What can I eat on a keto lunch


Hi Suraya…..stumble on yr site while surfing for healthy oils as i make my own oils namely coconut, peanut, sunflower and flaxseed….own consumption and selling to close relatives and friends. Since my husband’s episode of ” heart attack” few years ago, i’ve started realizing that our staple diet among malaysians are full of sugars, fast food and carbs. The more i research the more I’ve come to realize that the main ingredients are so full of preservatives, colorings and additives….This keto diet that i’ve come across so frequently nowdays has made me thinking of trying it but with the mentality especially for asians….rice and flour is a must have on our dinner tables including my husband….i can only wonder.

What are the early signs of liver damage


Resep Sate Goreng Ayam Super Lezat Dan Praktis dapat anda lihat pada video slide berikut ini. Sate Goreng Ayam sangat cocok untuk menu makan anda, selai rasanya yang enak cara memasaknya juga sangat mudah. Sate Goreng Ayam ini sangat enak dimakan dengan nasi putih ataupun lontong. Bila anda ingin memasak Sate Goreng Ayam Super Lezat Dan Praktis silahkan lihat video slide Resep Sate Goreng Ayam Super Lezat Dan Praktis di channel Raja Masak atau untuk lebih lengkapnya silahkan kunjungi

Que es la dieta Omad


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Why does my poop smell so bad


Menikmati makanan yang enak dan lezat saat program diet sehat anda tentu saja merupakan keinginan bagi semua orang. Dengan resep diet yang akan kami paparkan di bawah ini, diet sehat yang akan anda jalani tidak lagi akan mengalami rasa bosan dan monoton. Dengan mengikuti 3 Resep Diet Turun 10Kg Dalam Seminggu ini anda pun dapat menjalani diet dengan mudah, senang dan tanpa paksaan.
I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.

Can you make whipped cream with half and half


Sesuai dengan Pedoman Gizi Seimbang Kementerian Kesehatan, anak-anak dianjurkan untuk mengonsumsi 300-400 gram sayuran per hari. Sedangkan remaja dan orang dewasa sebaiknya mengonsumsi 400-600 gram sayuran per hari, tergantung dari usia dan jenis kelamin Anda. Untuk menu makan malam saat diet, tambahkan sayuran sebanyak 230 gram ke dalam masakan Anda. 

Can dogs eat bananas


Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.
Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

Should you wear a bra to bed


Eritritol ada di sana untuk menambah sedikit rasa manis pada roti, yang biasanya mempunyai roti putih. Ramai orang memasukkannya ke dalam diet paleo kerana ia semula jadi, tetapi jika anda tidak suka, atau anda tidak menyukainya kerana apa-apa sebab lain, tidak mengapa. Anda boleh menggunakan mana-mana pemanis granul yang anda suka. Gula kelapa adalah satu paleo biasa.

Why almond flour is bad for you


Resepi Nasi Ulam Bunga Kobis Keto yang tertera di atas menarik bukan? Sememang gaya hidup keto amat berbeza dan unik dari diet lain. Oleh itu, mereka yang mengamalkan gaya hidup keto amat menitikberatkan hal ehwal makanan kerana makanan merupakan fokus utama bagi menjayakan diet tersebut. Untuk tahu lebih lanjut tentang diet keto yang diamalkan oleh pemilik Asianketo, Puan Roslina Manaf, klik disini. 

Anda bisa mengolah beberapa jenis sayuran menjadi sajian sup sayur, capcay, tumis kangkung, atau sayur-sayuran yang dikukus seperti brokoli dan kembang kol. Agar semakin menarik, cobalah untuk mengombinasikan dua sayuran dengan warna yang berbeda, misalnya satu sayuran hijau dan satu sayuran oranye ke dalam menu makan malam Anda. Dengan demikian, Anda akan semakin lahap saat menyantapnya.

How do you do speed on keto


Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂

What is the best age to freeze your eggs


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

How much weight can you lose in a week on keto


Was googling more info about keto because my husband is on it too. Planning what to make for him for lunch and dinner can be a hassle it’s always scrambled eggs with avocado or cheese and lamb shoulder and salad/broccoli whatever other sayur available. Occasionally we make sup ekor coz there’s a lot of fat in there. I guess males prefer manly fat as I like to call it, and your menu looks do-able for me as a female. Haha

How do Jews pray


Selain rasanya enak dan lezat yang terdiri dari rasa coklat, stawberry, dan vanila, shake formula 1 ini juga didesain khusus untuk anda yang sedang dalam program diet dalam konsep makanan cair seperti susu. Di buat seperti ini agar makanan sehat yang anda konsumsi pagi hari tersebut dapat terserap sempurna oleh tubuh anda. Kita tidak dapat mempungkiri bahwa kebanyakan orang enggan untuk menguyah makanannya hingga halus karena kebiasaan makan dari kecil.

Is Banana allowed on keto diet


Selain rasanya enak dan lezat yang terdiri dari rasa coklat, stawberry, dan vanila, shake formula 1 ini juga didesain khusus untuk anda yang sedang dalam program diet dalam konsep makanan cair seperti susu. Di buat seperti ini agar makanan sehat yang anda konsumsi pagi hari tersebut dapat terserap sempurna oleh tubuh anda. Kita tidak dapat mempungkiri bahwa kebanyakan orang enggan untuk menguyah makanannya hingga halus karena kebiasaan makan dari kecil.

Does Kale make you poop more


Was googling more info about keto because my husband is on it too. Planning what to make for him for lunch and dinner can be a hassle it’s always scrambled eggs with avocado or cheese and lamb shoulder and salad/broccoli whatever other sayur available. Occasionally we make sup ekor coz there’s a lot of fat in there. I guess males prefer manly fat as I like to call it, and your menu looks do-able for me as a female. Haha
×