Sambutan sangat menggalakkan, setiap kali batch baru masuk setiap kali itulah sekejap je kena restock lagi NYOC nih. Bagus sangat! Ini membuktikan kesedaran rakyat Malaysia tentang kopi tinggi gula tak elok untuk kesihatan ditahap yang membanggakan. Tepuk untuk diri sendiri.đź‘Ź Warga Terengganu boleh dapatkan NYOC dengan stokis kami. http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973

Which cheese is best for keto diet


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.

How do you prepare rhubarb for baking


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

Is Avocado good for H pylori


Mengurangi karbohidrat bukan berarti Anda tidak mengonsumsinya sama sekali. Kuncinya adalah mengontrol porsi karbohidrat dalam menu makan malam Anda. Pilihlah sajian nasi merah, quinoa, roti gandum utuh, atau bayam untuk memenuhi asupan karbohidrat sehat. Semua bahan ini mengandung magnesium, mineral yang berperan dalam mengatur metabolisme lemak tubuh.

How long does it take to cook lasagna at 350 degrees


Siapa bilang Anda tidak boleh makan malam kalau sedang diet? Walaupun Anda sedang berusaha menurunkan berat badan, Anda tetap dianjurkan untuk makan malam, lho. Akan tetapi, menu makan malam Anda tidak bisa sembarangan. Ada beberapa bahan makanan yang harus ada di menu makan malam Anda agar kebutuhan nutrisi Anda tercukupi. Menu makan malam yang sehat dan tepat akan membuat Anda tidak mudah lapar dan terhindar dari makan berlebih. Lantas, apa saja menu makan malam yang sehat dan ampuh menurunkan berat badan?

How many times a day should you eat on keto


Jaga kandungan protein dalam menu makan malam Anda dengan memilih metode pemasakan yang tepat. Gunakan metode memanggang atau merebus untuk mengolah dada ayam tanpa kulit atau salmon. Anda boleh menumis potongan ayam dengan menambahkan sedikit kaldu untuk menambah rasa dan menghindari terlalu banyak minyak. Jika Anda vegetarian, penuhi asupan protein Anda dengan konsumsi jamur, tahu, atau tempe dengan metode memasak yang sama.

Is peppermint tea a herbal tea


Eggs are one of the best kinds of ingredient there is. Rich with protein and omega 3, eggs, especially if both yolk and white are consumed, can be an excellent food source for micro-nutrients and protein. Eggs are a perfect example of dietary protein that is important in providing our bodies with amino acids which can help in building muscles and nourishing the body.

How much weight can you lose intermittent fasting for 3 months


Di manakah maklumat pemakanan? Fakta pemakanan diberikan sebagai ihsan, yang diperolehi dari Pangkalan Data Makanan USDA. Anda boleh mencari bilangan karbohidrat individu yang kami gunakan dalam Senarai Makanan Rendah Karbohidrat & Keto. Carb menghitung gula alkohol. Kaedah karbohidrat bersih tidak termasuk kedua-dua serat dan gula alkohol, kerana ini tidak menjejaskan gula darah dalam kebanyakan orang. Kami cuba tepat dengan maklumat ini, tetapi jangan ragu untuk membuat pengiraan anda sendiri. 

Untuk mencegah penambahan berat badan akibat makan malam, sebaiknya hindari makan sambil menonton TV, hindari konsumsi makanan ringan setelah menyantap menu utama, dan usahakan agar makan malam sebelum jam 8 malam. Namun, jika Anda memiliki kondisi kesehatan khusus, sebaiknya konsultasi ke dokter untuk menu makan malam dan jam makan malam yang tepat.

What foods to avoid if you have H pylori


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

Does black coffee interfere with autophagy


just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.
just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

24 h intermittent fasting


Siapa bilang Anda tidak boleh makan malam kalau sedang diet? Walaupun Anda sedang berusaha menurunkan berat badan, Anda tetap dianjurkan untuk makan malam, lho. Akan tetapi, menu makan malam Anda tidak bisa sembarangan. Ada beberapa bahan makanan yang harus ada di menu makan malam Anda agar kebutuhan nutrisi Anda tercukupi. Menu makan malam yang sehat dan tepat akan membuat Anda tidak mudah lapar dan terhindar dari makan berlebih. Lantas, apa saja menu makan malam yang sehat dan ampuh menurunkan berat badan? 
×