We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Can lemon reduce belly fat


Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye

ketogenic recipes meal plan


Oh another think I thought I might mention. I use store bought coconut cream as a substitute to any recipe that calls for whipping/heavy cream. The ones from pasar are too liquid, doesn’t whip up. I do have to give generous amounts of garlic (or flavouring in case it’s a sweet dish) to get rid of the coconut taste/smell. But apart from that it works as good as heavy cream at half the price.
Eritritol ada di sana untuk menambah sedikit rasa manis pada roti, yang biasanya mempunyai roti putih. Ramai orang memasukkannya ke dalam diet paleo kerana ia semula jadi, tetapi jika anda tidak suka, atau anda tidak menyukainya kerana apa-apa sebab lain, tidak mengapa. Anda boleh menggunakan mana-mana pemanis granul yang anda suka. Gula kelapa adalah satu paleo biasa.

Why almond flour is bad for you


Took about 11months of constant experimentation to get it right. Keto formulas by renowned keto researchers doesn’t work for everyone because of too many factors like Gut Microbiome, genetic ancestry, digestion rates, glycemic response etc. but everyone just needs to try different things and most importantly use testing and logging! Very important to have a Glucose and Ketone tester!
Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

Should you wear a bra to bed


Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂

Does peeing lower blood sugar


Menikmati makanan yang enak dan lezat saat program diet sehat anda tentu saja merupakan keinginan bagi semua orang. Dengan resep diet yang akan kami paparkan di bawah ini, diet sehat yang akan anda jalani tidak lagi akan mengalami rasa bosan dan monoton. Dengan mengikuti 3 Resep Diet Turun 10Kg Dalam Seminggu ini anda pun dapat menjalani diet dengan mudah, senang dan tanpa paksaan.
×