Hi, I am on keto + omad fasting recently, thanks for sharing all these info ( i love the sugar free jam you recommended!). I am still exploring and testing with those keto-friendly ingredients and for recipe, I often watch video of “headbanger’s kitchen” and “keto connect” for ideas! I tried the “keto bread” by “keto connect”, they turned out great and goes very well with the jam! I made my own peanut butter too (without any sugar), carbs are pretty low compare to store bought. For seeds and nuts I recommend you guys to pay a visit to “the hive bulk” located at jalan telawi, bangsar, they sell variety of nuts and seeds with reasonable price, and also organice condiments. Signature Market is a good online store to shop too (they are giving 3 months free membership + high discount). For avocado, I find that Jaya Grocer sells at pretty good deal (3 in 1 pack for rm12.90, the one at Intermark). I am just wondering where can I get cheaper salmon, the one I bought at morning market sri rampai costed me rm19 for just one slice! Btw, I am going to try making cauliflower chicken rice and flaxseed crackers too 🙂

Is the Air Fryer good for keto diet


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.

Does herbal tea count as water


Jaga kandungan protein dalam menu makan malam Anda dengan memilih metode pemasakan yang tepat. Gunakan metode memanggang atau merebus untuk mengolah dada ayam tanpa kulit atau salmon. Anda boleh menumis potongan ayam dengan menambahkan sedikit kaldu untuk menambah rasa dan menghindari terlalu banyak minyak. Jika Anda vegetarian, penuhi asupan protein Anda dengan konsumsi jamur, tahu, atau tempe dengan metode memasak yang sama.

What do I eat after a workout


Sambutan sangat menggalakkan, setiap kali batch baru masuk setiap kali itulah sekejap je kena restock lagi NYOC nih. Bagus sangat! Ini membuktikan kesedaran rakyat Malaysia tentang kopi tinggi gula tak elok untuk kesihatan ditahap yang membanggakan. Tepuk untuk diri sendiri.👏 Warga Terengganu boleh dapatkan NYOC dengan stokis kami. http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973

Which cheese is best for keto diet


Resep Sate Goreng Ayam Super Lezat Dan Praktis dapat anda lihat pada video slide berikut ini. Sate Goreng Ayam sangat cocok untuk menu makan anda, selai rasanya yang enak cara memasaknya juga sangat mudah. Sate Goreng Ayam ini sangat enak dimakan dengan nasi putih ataupun lontong. Bila anda ingin memasak Sate Goreng Ayam Super Lezat Dan Praktis silahkan lihat video slide Resep Sate Goreng Ayam Super Lezat Dan Praktis di channel Raja Masak atau untuk lebih lengkapnya silahkan kunjungi

How long should I take fluconazole for Candida


I am not Malaysian but I’ve been living here for a while and have grown a fondness for Malay cuisine. Actually that is how I ended up here, was looking for Malay keto recipe. I just started keto last week- but I am terribly worried about the expenses. Everything is so freaking expensive! Just bought RM 120+ of ‘fat stuff’ (not counting the meat, veg etc.) and I am not sure if it will last me even 2 weeks :(. How did your expenses vary from before when you started keto?
Sambutan sangat menggalakkan, setiap kali batch baru masuk setiap kali itulah sekejap je kena restock lagi NYOC nih. Bagus sangat! Ini membuktikan kesedaran rakyat Malaysia tentang kopi tinggi gula tak elok untuk kesihatan ditahap yang membanggakan. Tepuk untuk diri sendiri.👏 Warga Terengganu boleh dapatkan NYOC dengan stokis kami. http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973
Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.
Bagi penyimpanan, ia sama dengan roti biasa dalam beberapa cara dan berbeza dengan orang lain. Seperti mana-mana roti, ia akan menjadi basi jika ia berada di tempat terbuka terlalu lama. Ia tidak berlaku dengan cepat, kerana kandungan lemak dan putih telur. Anda boleh menyimpannya dalam kotak roti, tetapi ia kelihatan lebih buruk daripada roti biasa pada suhu bilik.

What foods contain D Ribose


I am not Malaysian but I’ve been living here for a while and have grown a fondness for Malay cuisine. Actually that is how I ended up here, was looking for Malay keto recipe. I just started keto last week- but I am terribly worried about the expenses. Everything is so freaking expensive! Just bought RM 120+ of ‘fat stuff’ (not counting the meat, veg etc.) and I am not sure if it will last me even 2 weeks :(. How did your expenses vary from before when you started keto? 

What is the best keto diet pill


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.

Is Bourbon a keto


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Is Lemon a keto


Mengurangi karbohidrat bukan berarti Anda tidak mengonsumsinya sama sekali. Kuncinya adalah mengontrol porsi karbohidrat dalam menu makan malam Anda. Pilihlah sajian nasi merah, quinoa, roti gandum utuh, atau bayam untuk memenuhi asupan karbohidrat sehat. Semua bahan ini mengandung magnesium, mineral yang berperan dalam mengatur metabolisme lemak tubuh.

intermittent fasting calories


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Is Lemon a keto


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.
Siapa bilang Anda tidak boleh makan malam kalau sedang diet? Walaupun Anda sedang berusaha menurunkan berat badan, Anda tetap dianjurkan untuk makan malam, lho. Akan tetapi, menu makan malam Anda tidak bisa sembarangan. Ada beberapa bahan makanan yang harus ada di menu makan malam Anda agar kebutuhan nutrisi Anda tercukupi. Menu makan malam yang sehat dan tepat akan membuat Anda tidak mudah lapar dan terhindar dari makan berlebih. Lantas, apa saja menu makan malam yang sehat dan ampuh menurunkan berat badan?

Is Sliced turkey a processed meat


just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

Can a chiropractor call himself a doctor


Was googling more info about keto because my husband is on it too. Planning what to make for him for lunch and dinner can be a hassle it’s always scrambled eggs with avocado or cheese and lamb shoulder and salad/broccoli whatever other sayur available. Occasionally we make sup ekor coz there’s a lot of fat in there. I guess males prefer manly fat as I like to call it, and your menu looks do-able for me as a female. Haha
Sebab yang paling umum ialah mana-mana roti jatuh adalah bahawa ia perlu untuk membakar lebih lama. Bahawa dikatakan, saya akan jujur ​​dengan sempurna – kadang-kadang resipi keto ini akan jatuh walaupun, walaupun melakukan segala-galanya yang betul. Nasib baik ini bukan besar berurusan kerana ia masih terasa enak – JIKA anda membakarnya cukup lama dan pusat dimasak.

What seafood has no carbs


Hal ini mempengaruhi asupan karbohidrat yang harus benar-benar dikurangi, dan menggantinya dengan lemak. Pengurangan karbohidrat menyebabkan tubuh Anda mengalami keadaan metabolisme yang disebut ketosis. Ketika hal itu terjadi, tubuh menjadi sangat efisien dalam membakar lemak sebagai energi. Hal ini juga membuat lemak menjadi keton (zat dari metabolisme lemak) di dalam hati, yang dapat menyediakan energi untuk otak.

Is Coconut good on a keto diet


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Can lemon reduce belly fat


Siapa bilang Anda tidak boleh makan malam kalau sedang diet? Walaupun Anda sedang berusaha menurunkan berat badan, Anda tetap dianjurkan untuk makan malam, lho. Akan tetapi, menu makan malam Anda tidak bisa sembarangan. Ada beberapa bahan makanan yang harus ada di menu makan malam Anda agar kebutuhan nutrisi Anda tercukupi. Menu makan malam yang sehat dan tepat akan membuat Anda tidak mudah lapar dan terhindar dari makan berlebih. Lantas, apa saja menu makan malam yang sehat dan ampuh menurunkan berat badan?

Does Hashimotos disease qualify for disability


Hi Suraya…..stumble on yr site while surfing for healthy oils as i make my own oils namely coconut, peanut, sunflower and flaxseed….own consumption and selling to close relatives and friends. Since my husband’s episode of ” heart attack” few years ago, i’ve started realizing that our staple diet among malaysians are full of sugars, fast food and carbs. The more i research the more I’ve come to realize that the main ingredients are so full of preservatives, colorings and additives….This keto diet that i’ve come across so frequently nowdays has made me thinking of trying it but with the mentality especially for asians….rice and flour is a must have on our dinner tables including my husband….i can only wonder.

Is Magnesium good for stomach ulcers


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Is Lemon a keto


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.

Does herbal tea count as water


3 Resep Diet Turun 10Kg Dalam Seminggu – Bagi anda yang memiliki badan bongsor dan berat badan berlebih ini dia 3 resep diet yang wajib untuk di coba. Dengan cara aman dan sehat anda dapat menurunkan berat badan 4kg hingga 10kg dengan mengikuti tips dan cara yang akan kami bagikan kali ini. Untuk menurunkan berat badan secara alami dan sehat ternyata tak sesulit yang di bayangkan loh. Karena kita tidak harus di tuntut menyiksa diri untuk dapat menurunkan berat badan.
×