We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi 

24 h intermittent fasting


Hi Suraya…..stumble on yr site while surfing for healthy oils as i make my own oils namely coconut, peanut, sunflower and flaxseed….own consumption and selling to close relatives and friends. Since my husband’s episode of ” heart attack” few years ago, i’ve started realizing that our staple diet among malaysians are full of sugars, fast food and carbs. The more i research the more I’ve come to realize that the main ingredients are so full of preservatives, colorings and additives….This keto diet that i’ve come across so frequently nowdays has made me thinking of trying it but with the mentality especially for asians….rice and flour is a must have on our dinner tables including my husband….i can only wonder.

Menikmati makanan yang enak dan lezat saat program diet sehat anda tentu saja merupakan keinginan bagi semua orang. Dengan resep diet yang akan kami paparkan di bawah ini, diet sehat yang akan anda jalani tidak lagi akan mengalami rasa bosan dan monoton. Dengan mengikuti 3 Resep Diet Turun 10Kg Dalam Seminggu ini anda pun dapat menjalani diet dengan mudah, senang dan tanpa paksaan.
×