lalu masukan bawang putih, bawang merah dan cili api yang sudah di potong goreng sehingga harum, selepas harum masukkan sos tiram secukup mungkin masukkan sedikit air lalu masukkan sos cili dan masukkan tomato dan nenas(kalau nak letak nenas boleh) tunggu sehingga mendidih dan masukan ayam yang sudah di goreng tadi gaul sehingga rata dan tunggu sehingga 5-10 minit dah selesai untuk dihidang

Can I go to the gym while fasting


Hal ini mempengaruhi asupan karbohidrat yang harus benar-benar dikurangi, dan menggantinya dengan lemak. Pengurangan karbohidrat menyebabkan tubuh Anda mengalami keadaan metabolisme yang disebut ketosis. Ketika hal itu terjadi, tubuh menjadi sangat efisien dalam membakar lemak sebagai energi. Hal ini juga membuat lemak menjadi keton (zat dari metabolisme lemak) di dalam hati, yang dapat menyediakan energi untuk otak.
We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi
Oh another think I thought I might mention. I use store bought coconut cream as a substitute to any recipe that calls for whipping/heavy cream. The ones from pasar are too liquid, doesn’t whip up. I do have to give generous amounts of garlic (or flavouring in case it’s a sweet dish) to get rid of the coconut taste/smell. But apart from that it works as good as heavy cream at half the price.

keto 20 recipes


Jaga kandungan protein dalam menu makan malam Anda dengan memilih metode pemasakan yang tepat. Gunakan metode memanggang atau merebus untuk mengolah dada ayam tanpa kulit atau salmon. Anda boleh menumis potongan ayam dengan menambahkan sedikit kaldu untuk menambah rasa dan menghindari terlalu banyak minyak. Jika Anda vegetarian, penuhi asupan protein Anda dengan konsumsi jamur, tahu, atau tempe dengan metode memasak yang sama.

Is coconut flour OK for diabetics


Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂

Where can I get growth hormone


Menu Diet Keto – Diet ketogenik merupakan diet rendah karbohidrat namun tinggi lemak yang menawarkan banyak manfaat bagi kesehatan. Lebih dari 20 penelitian menujukkan bahwa jenis diet ini dapat membantu menurunkan berat badan dan meningkatkan kesehatan. Diet ketogenik ini juga mungkin bermanfaat bagi penderita diabetes, kanker, epilepsi dan juga penyakit alzheimer.
Sabrina Amran, a precarious girl in her 20s who loves anything that screams ‘food!’ . She is convinced that food-romance is real and the only form of true love on planet earth. From day one, she knows she’ll find true love if she follows her passion, which is none other than eating! From Curry to Coffee to Cinnamon Rolls, she consumes almost everything edible but not everything la (obviously!). This is Sabrina, a girl in her 20s, she is most definitely ready to explore the world of cuisine and more with her audacity.

Hi Suraya…..stumble on yr site while surfing for healthy oils as i make my own oils namely coconut, peanut, sunflower and flaxseed….own consumption and selling to close relatives and friends. Since my husband’s episode of ” heart attack” few years ago, i’ve started realizing that our staple diet among malaysians are full of sugars, fast food and carbs. The more i research the more I’ve come to realize that the main ingredients are so full of preservatives, colorings and additives….This keto diet that i’ve come across so frequently nowdays has made me thinking of trying it but with the mentality especially for asians….rice and flour is a must have on our dinner tables including my husband….i can only wonder.
Hi Suraya…..stumble on yr site while surfing for healthy oils as i make my own oils namely coconut, peanut, sunflower and flaxseed….own consumption and selling to close relatives and friends. Since my husband’s episode of ” heart attack” few years ago, i’ve started realizing that our staple diet among malaysians are full of sugars, fast food and carbs. The more i research the more I’ve come to realize that the main ingredients are so full of preservatives, colorings and additives….This keto diet that i’ve come across so frequently nowdays has made me thinking of trying it but with the mentality especially for asians….rice and flour is a must have on our dinner tables including my husband….i can only wonder.

Do Vegans eat rice


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.

How do you prepare rhubarb for baking


Anda bisa mengolah beberapa jenis sayuran menjadi sajian sup sayur, capcay, tumis kangkung, atau sayur-sayuran yang dikukus seperti brokoli dan kembang kol. Agar semakin menarik, cobalah untuk mengombinasikan dua sayuran dengan warna yang berbeda, misalnya satu sayuran hijau dan satu sayuran oranye ke dalam menu makan malam Anda. Dengan demikian, Anda akan semakin lahap saat menyantapnya.

Can I eat eggs everyday on keto


Makan di malam hari sering diasosiasikan dengan pola makan tidak sehat akibat stres dan kebosanan. Terutama saat di depan TV yang sering kali tidak terkontrol dalam mengonsumsi makanan-makanan berlemak, seperti junkfood, keripik, kue, atau permen. Mengonsumsi makan malam yang terlalu berdekatan dengan waktu tidur juga berisiko menyebabkan gangguan tidur dan pencernaan.

How long does bone broth take to work


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi
×