just to share with you that i normally buy my cheese, butter, almond flour, nuts…from bakery ingredients shops that are selling much more cheaper than retail shops and supermarket. eg. i get raw almond and almond flour around RM39-41/kg, walnut around the same price. mozzarella RM50+/2kg block, cheddar RM70+/2kg block, cooking cream RM5/pack, while coconut flour RM12+ at Aeon….while i travel in eastern Europe, i’ll buy MCT oil and coconut oil which is ridiculously cheaper than Malaysia, eg, pure MCT oil is selling RM30+/400ml while the one i found in KL is selling RM60+ 300ml and VCO is RM20+/1l while RM60+ in Malaysia. also, in Eastern Europe, animal fats are easily available and cheap, if you happened to travel here you can pack some home.

Does PCOS make you hungry


Sambutan sangat menggalakkan, setiap kali batch baru masuk setiap kali itulah sekejap je kena restock lagi NYOC nih. Bagus sangat! Ini membuktikan kesedaran rakyat Malaysia tentang kopi tinggi gula tak elok untuk kesihatan ditahap yang membanggakan. Tepuk untuk diri sendiri.👏 Warga Terengganu boleh dapatkan NYOC dengan stokis kami. http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973 http://www.wasap.my/60137343973

Has anyone lost weight on intermittent fasting


I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.

Is Intermittent Fasting bad for your kidneys


Maka dari itu kami akan mencoba membagikan 3 resep diet lewat menu makanan yang sehat agar memudahkan anda dalam menurunkan berat badan. Caranya mudah loh gaes, jika anda benar niat dan bersungguh-sungguh dalam hal ini. Pasti saja anda dapat menurunkan berat badan hingga 4kg hingga 10kg seperti impian anda. Jangan sampai bosan hidup atau malah pengin bunuh diri karena memiliki berat badan yang berlebih karena kami punya solusinya :d heheheh.


Siapa bilang Anda tidak boleh makan malam kalau sedang diet? Walaupun Anda sedang berusaha menurunkan berat badan, Anda tetap dianjurkan untuk makan malam, lho. Akan tetapi, menu makan malam Anda tidak bisa sembarangan. Ada beberapa bahan makanan yang harus ada di menu makan malam Anda agar kebutuhan nutrisi Anda tercukupi. Menu makan malam yang sehat dan tepat akan membuat Anda tidak mudah lapar dan terhindar dari makan berlebih. Lantas, apa saja menu makan malam yang sehat dan ampuh menurunkan berat badan?

What can I eat with J pouch


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Can coffee trigger IBS


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi 

How much can you lose in a month on keto


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi
×