For salmon, I found that quality is directly linked to the price 🙁 I mean, sometimes Tesco and Giant would sell them at good prices but they seem to be, I dunno, off in a way. Rather than not eating salmon, I’ve decided to buy cheaper cuts and cook that instead. I’d buy the head and make salmon fish head curry. If you like fish curry, try this – so good!

For salmon, I found that quality is directly linked to the price 🙁 I mean, sometimes Tesco and Giant would sell them at good prices but they seem to be, I dunno, off in a way. Rather than not eating salmon, I’ve decided to buy cheaper cuts and cook that instead. I’d buy the head and make salmon fish head curry. If you like fish curry, try this – so good!


Selain rasanya enak dan lezat yang terdiri dari rasa coklat, stawberry, dan vanila, shake formula 1 ini juga didesain khusus untuk anda yang sedang dalam program diet dalam konsep makanan cair seperti susu. Di buat seperti ini agar makanan sehat yang anda konsumsi pagi hari tersebut dapat terserap sempurna oleh tubuh anda. Kita tidak dapat mempungkiri bahwa kebanyakan orang enggan untuk menguyah makanannya hingga halus karena kebiasaan makan dari kecil.

Does Kale make you poop more


We are what we drink. Kalau kita minum air putih banyak, nampak beza wajah kita glow macam mana kan. Macam tu juga kalau banyak minum air bergula wajah nampak kusam, tak ceria. Benda ni tak sedar sebenarnya, kita minum kopi secawan dua dah berapa gula dalam tu kan. Kalau sebulan dah berapa gula tu, belum tambah ngan kuih muih lagi. Sebab tu lah NYOC hadir, at least dah dapat cut intake gula dari kopi

Eggs are one of the best kinds of ingredient there is. Rich with protein and omega 3, eggs, especially if both yolk and white are consumed, can be an excellent food source for micro-nutrients and protein. Eggs are a perfect example of dietary protein that is important in providing our bodies with amino acids which can help in building muscles and nourishing the body.


Hi! I live in Europe but I’m a Sabahan who goes home every year for a couple of months for Chinese New Year. So I started keto about 2.5 months ago for weight loss and the result is pretty good. I’m due to return to Malaysia in a month’s time and I had a mild panic attack assuming that I won’t be able to get keto-friendly product. Created a ridiculous list of things to bring back too! After reading your post I feel a lot better now, phew!

Is Avocado good for H pylori


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.

2 week intermittent fasting results


Sebab yang paling umum ialah mana-mana roti jatuh adalah bahawa ia perlu untuk membakar lebih lama. Bahawa dikatakan, saya akan jujur ​​dengan sempurna – kadang-kadang resipi keto ini akan jatuh walaupun, walaupun melakukan segala-galanya yang betul. Nasib baik ini bukan besar berurusan kerana ia masih terasa enak – JIKA anda membakarnya cukup lama dan pusat dimasak.
lalu masukan bawang putih, bawang merah dan cili api yang sudah di potong goreng sehingga harum, selepas harum masukkan sos tiram secukup mungkin masukkan sedikit air lalu masukkan sos cili dan masukkan tomato dan nenas(kalau nak letak nenas boleh) tunggu sehingga mendidih dan masukan ayam yang sudah di goreng tadi gaul sehingga rata dan tunggu sehingga 5-10 minit dah selesai untuk dihidang
Untuk mencegah penambahan berat badan akibat makan malam, sebaiknya hindari makan sambil menonton TV, hindari konsumsi makanan ringan setelah menyantap menu utama, dan usahakan agar makan malam sebelum jam 8 malam. Namun, jika Anda memiliki kondisi kesehatan khusus, sebaiknya konsultasi ke dokter untuk menu makan malam dan jam makan malam yang tepat.
Hi Suraya, great to hear that you are on the keto diet! I’ve been on it with a strict training regime at Axiom. Technically i’ve done it before without realising last year, but i’m back on it again and it’s one the best lifestyle changes i’ve seen for me. I came across your site because I was searching for low carb sweeteners. I’m finding that a problem unless i buy Stevia online which is possible. Anyway for recipes do checkout ketodietapp. It’s awesome and I will experimenting on recipes of my own too on my website. Warrior on with the keto! 🙂 

What is the best age to freeze your eggs


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.
Selain rasanya enak dan lezat yang terdiri dari rasa coklat, stawberry, dan vanila, shake formula 1 ini juga didesain khusus untuk anda yang sedang dalam program diet dalam konsep makanan cair seperti susu. Di buat seperti ini agar makanan sehat yang anda konsumsi pagi hari tersebut dapat terserap sempurna oleh tubuh anda. Kita tidak dapat mempungkiri bahwa kebanyakan orang enggan untuk menguyah makanannya hingga halus karena kebiasaan makan dari kecil.

3 months intermittent fasting


I’m on keto for about a year now. Lose abt 6kg. size L to S!!. It’s not abt me at first it’s for my husband who suffer from diabetic at a very young age. The whole lifestyle and our perspective in health are changing now. He’s fine now without medication. In terms of calorie intake distributions, 5% from carbs, 20% from protein and 75% from Fat. Need to make sure your protein with high quality and healthy fat to make sure you get a nutrient dense foods. Keto, it’s about running your body fuel from glucose to ketones. Another important points is you need to keep vegetables intake as high as possible min. 7 – 10 cups a day. and lot’s more to share.. visit my facebook page KALE Shakes. I shared everything i learned about Ketogenic diet.

Is Lemon a keto


Makan Tengah hari ni lagi dugaan ada jamuan 2 pejabat hari ni mahkamah syariah Kangar & Jabatan Bantuan Guaman (JBG) first kat mahkamah syariah kantoi makan sate 6 cucuk huhu pastu makan kuah laksa semangkuk.. ok lagi... pastu gi jbg plak kantoi besar besaran aku bantai plak 2 cup dadih coklat & 2 potong kek coklat 🙁 memang rosak dah diet aku... huhuhu.. sorry ye

Is lemon good for uric acid


Oh just about everything- ice cream, cheese cake (although had to give some heavy cream in this), cheese dip, chocolate-cheese mousse etc. I cook it with chicken and spinach too, but I was talking about non-traditional uses like the ones above. I’ve recently started using it with mayonnaise to give it a lighter consistency because my mayo seems to thicken too much. However, you cannot make VCO from the store bought cream, you would need fresh santan to do that.


Beberapa orang telah mengadu tentang adunan yang terlalu tebal untuk melipat di putih telur. Kemungkinan besar ini adalah perbezaan pengukuran atau bahan, tetapi jika ini berlaku, anda boleh menyelamatkannya. Hanya denyutkan sedikit putih telur ke dalam pemproses makanan untuk membuat adunan utama sedikit lebih nipis, kemudian lipat ke putih telur.

I tend to get into deep ketosis on my third week of the month due to ramping up of exogenous ketones derived from MCT oils and other longer chain oils, and it’s not too good for my T3 and T4 markers so I usually get in a carb refeed on the last week of the month just so that I don’t stress my thyroid too much. Still, eventhough I do carb refeeds, they’re after heavy workouts and I only go for a maximum of 100g of carbs.
×